57 עובדים בנמל התעופה בצרפת התגלו ברשימות המעקב בחשד לטרור

ישראל פריי No Comments on 57 עובדים בנמל התעופה בצרפת התגלו ברשימות המעקב בחשד לטרור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר קרבנות רבים שהטרור הצליח לגבות ברחובותיה, מגיעה ההתפכחות האירופאית: כוחות הביטחון של צרפת, ערכו סקירה על 86.000 עובדי נמל התעופה הבינלאומי שארל דה גול בפריז, וגילו כי 57עובדים נמצאים ברשימת המעקב אחר חשודים בטרור. הבדיקה הפשוטה שהעלתה מחדל חמור, מביאה את הרשויות לנקוט בצעדים דרסטיים.

ה'סאנדיי טיימס' הלונדוני פרסם אתמול כי עשרות עבדים בנמל התעופה ביניהם גם כאלה עם גישה פיזית למטוסים ולמסלולי ההמראות והנחיתות, נמצאים ברשימות המעקב של גופי המודיעין בצרפת ובאירופה. בנוסף נטען כי בחודש ינואר השנה, לאחר הפיגועים בהיפר כשר ובמערכת העיתון שארלי הבדו, נעשתה בדיקה של אישורי הביטחון וחלקם נשללו, אך למרות זאת עשרות המשיכו בעבודתם.

בעקבות כך פותחים בשירותי הביטחון הצרפתיים בבדיקה יסודית של כל עובדי נמל התעופה, כשבראשונה ייבדקו רשימה של 5000 איש, ובין היתר יבחן העבר שלהם, כמו גם שינויים שחלו אצלם מאז שקיבלו את אישור העבודה במקום האסטרטגי.

אתמול פורסם בערוץ 2 כי טייסי אל על הנוחתים בבריסל, קיבלו הוראה לפיה לא יישארו ללון, כמקובל, בעיר, אלא יחזרו מיד בתום טיסתם, ארצה. בנוסף התבקשו שלא להלך בחוצות העיר במדי החברה, ע"מ שלא להיות מזוהים עמה ולא יהיו יעד למפגעים פוטנציאליים. בחברה סירבו להגיב לדיווח.



0 תגובות